Informació per a pacients sobre la fase de retorn post-COVID19

Indicacions que el pacient haurà de seguir per venir-se a visitar mentre duri la fase de readaptació

El Centre Dental M. Castellsagué hem preparat el retorn a la normalitat post-Coronavirus i aquí us facilitem una sèrie d’indicacions a seguir fins a nou avís. El retorn es preveu que sigui a partir de l’11 de maig i serà esglaonat prioritzant les urgències i seguint en tot moment els protocols marcats per les entitats competents per tal de garantir la seguretat del pacient i del professional.

Estat d’excepcionalitat viscut

Com ja saben, davant la situació d’excepcionalitat i gravetat produïda pel Coronavirus o COVID-19 i l’elevat risc de contagi, durant el darrer mes i mig vam haver de: cancel·lar les visites programades, reduïr l’atenció a només casos d’urgència i extremar les mesures de protecció contra el virus amb material protector específic.

Tal com comentava en aquest vídeo el Dr. Miquel Adrados, al Centre Dental Castellsagué ja fa molts anys que seguim un estricte protocol de desinfecció i esterilització del material, però aquest ha hagut de ser reforçat per prevenir específicament la COVID19:

Aquestes noves mesures, que a continuació es detallaran, van adreçades principalment a disminuir el número de persones coincidint dins la consulta així com a la desinfecció de l’ambient i les superfícies.

Protecció de l’equip

L’equip de professionals i tot el Centre Dental ens hem format i adaptat a les noves mesures de protecció.

Dr. Miquel Adrados
Dra. Núria Gràcia

Fase de retorn

Està previst que a partir del dilluns 11 de maig iniciem un retorn esglaonat i progressiu de la nostra activitat en el centre dental. Això voldrà dir que, ampliarem l’agenda respecte l’actual (en la que ateníem casos urgents molt concrets), però no al 100%.

En un primer moment atendrem aquells pacients amb tractaments que van quedar pendents de finalitzar i la demora en la seva realització provocaria empitjorament del seu estat bucodental. Ens veurem obligats a posposar breument els casos com higienes dentals, manteniments o revisions (entre d’altres) fins a nou avís. És per això que preguem paciència i comprensió a tots els pacients, ja que encara no podem tornar al 100% si volem garantir la protecció als pacients i als professionals.

Protocol que haurà de seguir el pacient

Primer de tot preguem que, abans de venir al centre físicament, es contacti per telèfon al 93 870 98 06.

Evidentment, si creu que té símptomes que puguin ser de COVID19, evitar venir.

Per qualsevol dubte, contactar al 93 870 98 06.

Agraïm la comprensió de tots els pacients i desitgem tornar al rendiment complet el més aviat possible. Gràcies i seguirem informant.

Més informació:

COVID-19 i Protocol d’Esterilització de clínica dental.

Urgències dentals durant el confinament.

Com cuidar l’ortodòncia amb brackets a casa.

VOTV – Els dentistes necessiten millors proteccions per atendre urgències

COMUNICAT OFICIAL – CORONAVIRUS